piątek, 12 lipca 2013

Siemka! Dzisiaj rano z moją mamą byłam na zakupach i kupiłam takie zaje... fajne leginsy ;) Później spotkałam się z Kociakami (Klaudią i Julią Kot). Robiłyśmy fotki, gadałyśmy, pobrałyśmy na chwilę na mój telefon (samsung galaxy y duos s6102) wykrywacz kłamstw :) hahah O pytaniach jakie sobie zadawałyśmy to już nawet nie będę pisać. xD Gdy wróciłam do domu jeszcze szukałam  rzeczy potrzebnych do wyjazdu (jadę na dwa tygodnie do Duninowa), czytałam "Zmierzch" (który kooocham :3), a następnie poszłam do mojego nauczyciela rysunku. Pan Jan, bo tak się on nazywa, pokazał mi pare swoich obrazów, od których aż szczęka opada :D A na zdjęciu widać jeden z moich obrazków (ten był rysowany piórem, i oczywiście tuszem) :P

3 komentarze:

  1. ślicznie rysujesz :* :* te nasze focie.. wykrywacz kłamstw i inne .. dziś było super :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :3 Ten dzień trzeba powtórzyć

    OdpowiedzUsuń